سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

A TORNADOR ® برای نظافت سریعتر و قدرتمندتر!

لیست قیمت انواع تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی خودرو و نکات اموزشی

A TORNADOR ® برای نظافت سریعتر و قدرتمندتر!

۳۲ بازديد

Z-020 TORNADOR® BLACK است تازه تکنولوژی چرخشی در داخل قیف توسعه یافته برای ارائه سریع تر، تمیز کردن قوی تر است. جزییات حرفه ای سرعت و اثربخشی TORNADOR® BLACK را دوست خواهند داشت. طراحی جدید سایش را کاهش می دهد و زندگی طولانی تر و عملکرد برتر را تضمین می کند.

 

Z-020 TORNADOR® BLACK نیز پر سروصدا است. طراحان قدرت را افزایش دادند اما باعث کاهش مصرف هوا و سر و صدا شدند. به علاوه ، TORNADOR® BLACK به بلبرینگ مهر و موم شده در داخل مجموعه چرخش مجهز شده است. سایش به حداقل می رسد زیرا مجموعه چرخش دیگر با مخروط در تماس نیست. این پیشرفت باعث می شود TORNADOR® BLACK برای استفاده طولانی مدت و مکرر مانند ظرفیت تفصیلی حرفه ای مناسب تر باشد.

فرش ، تشک و صندلی

با استفاده از قسمت های VENTS و DASH

MAGS و RIMS

Z-020 TORNADOR® BLACK را می توان برای همه برنامه های مشابه TORNADOR® Classic استفاده کرد ، اما BLACK در نقاط ماندگار و مناطق بسیار آلوده موثر است. نازل مخروطی شکل و نوک نوسانی یک عمل تمیز کردن گردباد را ایجاد می کند که سطوح سخت و نرم مانند هر چیزی را که قبلاً دیده اید تمیز می کند. خاک و گریم بلافاصله از پارچه ، فرش و سطوح جامد رها می شوند.

 

TORNADOR® BLACK غلیظ از محلول تمیز کننده را که بیش از سطوح اشباع نیست ، منتشر می کند. به سرعت رها شدن خاک و آهک از سطح آن را مشاهده خواهید کرد. با یک حوله میکرو فیبر پاک کنید. سپس شماره گیری را خاموش کنید تا آب خاموش شود و از هوای فشرده شده برای خشک کردن ناحیه تمیز شده استفاده کنید. ساده است.

 

از TORNADOR® BLACK در داشبورد ، پنل های در ، فرمان ، روکش پارچه ، فرش ، کف تشک ، و بین صندلی ها استفاده کنید. در مكان های سخت و قابل دسترس بین صندلی ها و درزها تمیز می شود.

 

در قسمت بیرونی ، از TORNADOR® BLACK برای تمیز کردن تاپ های قابل تبدیل پارچه ، درز بدنه ، جزئیات چرخ ها و نمادها استفاده کنید. نیازی به شستشو نیست. TORNADOR® کار سخت را برای شما انجام می دهد!

 

TORNADOR® BLACK دارای یک تنظیم کننده هوا است که به شما امکان می دهد فشار کار را مستقیماً روی ابزار تغییر دهید. این بدان معنی است که شما می توانید فشار و تمیز کردن مایعات بیشتری را تنظیم کنید.

VIDEO DEMO با استفاده از TORNADOR BLACK

 

استفاده از نقاط تنگ

مشاهده مشخصات بازدید کنندگان

 

نماهای تمیز و خشک

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد